Splošni pogoji

Splošni pogoji poslovanja
Splošni pogoji spletne trgovine www.salamoreznica.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).
S spletno trgovino www.salamoraznica.si upravlja podjetje InstaShop, Gregor Mihelič s.p., Zavoda 18, 1317 Sodražica, Davčna številka: SI 21730687, Matična številka: 7088540000 (v nadaljevanju ponudnik).
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine www.salamoreznica.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med ponudnikom in potrošnikom.
Potrošnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Cene in ažurnost podatkov
Vse cene so v EUR. V ceni so vključeni morebitni davki. Zavezanci za DDV so dolžni ob registraciji ali naročilu navesti tudi svojo davčno številko. Popusti se ne seštevajo. Ponudnik skuša čim bolje skrbeti za ažurnost in pravilnost podatkov na spletu. Lastnosti artiklov, cene in dobavni roki se lahko spreminjajo, vendar je ponudnik o vsaki spremembi dolžan pravočasno obvestiti potrošnika ter mu omogočiti spremembo ali preklic naročila. V primeru, da se cena blaga tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik potrošnika o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal potrošniku zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Naročilo
Naročanje poteka preko spleta 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbira in naroča med izdelki, ki so na voljo v spletni trgovini, razvrščeni v različnih kategorijah. Potrošnik lahko izdelek naroči tudi po e-pošti info@salamoreznica.si ali po telefonu.
Kupoprodajna pogodba je sklenjena takoj, ko potrošnik na dani e-naslov prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. V kolikor potrošnik izdelek naroči po e-pošti ali telefonu se šteje, da je kupoprodajna pogodba sklenjena, ko potrošnik dobi povratno potrditveno sporočilo.
O morebitni spremembi ali preklicu naročila mora potrošnik ponudnika obvestiti po e-pošti na naslov info@salamoreznica.si, pri čemer mora navesti tudi številko nakupa iz elektronskega sporočila o oddaji naročila.
Ponudnik hrani besedilo pogodbe v elektronski obliki na strežniku in ga lahko ponovno posreduje potrošniku, v koliko ta to zahteva.

Tehnični postopek za sklenitev pogodbe
Potrošnik na spletni strani izbere artikel s klikom na gumb “dodaj v košarico”. V košarici lahko preveri in spremeni svoje naročilo. V nadaljevanju postopka naročila vnese podatke za izdajo računa, naslov za dostavo in izbere način plačila. S klikom na gumb “zaključi nakup” zaključi naročilo in zatem sprememba podatkov ni več možna. Po e-pošti prejme potrditveno sporočilo s vsemi podrobnostmi naročila.
Potrošniku je pred končno oddajo naročila omogočen pregled celotne vsebine naročila, vključno s ceno, količino, barvo in drugimi lastnostmi blaga. Prav tako je potrošniku pred končno oddajo naročila omogočena sprememba podatkov o naročilu. Po zaključku naročila lahko potrošnik morebitne spremembe sporoči po e-pošti na info@salamoreznica.si in prodajalec jih bo upošteval, v kolikor so sporočene pred odpremo naročila.
Številka za pomoč uporabnikom spletnega portala je 068 927 424.

Rok dobave in dostava
Rok dobave naročenega blaga je običajno 3-5 delovnih dni. Ponudnik si pridržuje pravico, da izdelek dobavi v najdaljšem roku 10 delovnih dni. O tem ponudnik obvesti potrošnika.
Za ponudnika naročila dostavljata Pošta Slovenije in GLS, ki večino paketov dostavita že naslednji delovni dan po odpremi.

Načini plačila
V spletni trgovini so omogočeni naslednji načini plačila:
– PAY PAL
– plačilo po predračunu (predračun boste prejeli po e-pošti)
– plačilo po povzetju z gotovino ob prevzemu
– plačilo z gotovino na sedežu podjetja InstaShop, Gregor Mihelič s.p., Zavoda 18, 1317 Sodražica.

Odstop od pogodbe in vračilo blaga
Pri pogodbah sklenjenih na daljavo ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok začne teči en dan po datumu prevzema blaga.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov ponudnika: info@salamoreznica.si.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeto blago vrne osebno ali po pošti na naslov ponudnika: Zavoda 18, 1317 Sodražica.
Potrošnik mora kupljeno blago ponudniku vrniti nepoškodovano, v nespremenjeni količini, brez sledov uporabe ter z vso pripadajočo dokumentacijo, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Blago mora biti poslano v originalni embalaži.
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po navodilih potrošnika oziroma je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče oz. najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Pri tem se na TRR potrošnika vrne le vplačani znesek zmanjšan za strošek dostave. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila potrošniku izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek.

Reklamacije
Potrošnik lahko podjetju sporoči morebitno reklamacijo v 14 dneh ob datuma prevzema blaga po e-pošti na naslov info@salamoreznica.si.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v zakonsko določenem roku in po postopku, ki ga natančneje urejajo določila ZVPot.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju morebitnih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Vse ostale ugovore, pripombe, zahtevke in izjave ali morebitne pohvale lahko potrošnik pošlje na e-naslov info@salamoreznica.si.

Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb in morebitne spore reševati sporazumno.
V primeru težav se potrošnik s ponudnikom lahko poveže preko telefona 068 927 424 ali elektronske pošte info@salamoreznica.si. Pritožbo potrošnik odda po e-pošti na naslov: info@salamoreznica.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Za morebitne spore je pristojno sodišče v Ljubljani.

Varovanje osebnih podatkov
Podjetje InstaShop, Gregor Mihelič s.p. zagotavlja varstvo osebnih podatkov po ZVOP-1. Z registracijo, oddajo naročila ali povpraševanja na spletni strani www.salamoreznica.si potrošnik dovoljuje, da podjetje z namenom izpolnjevanja ali uveljavljanja pravic iz pogodbenega razmerja in neposrednega trženja vzpostavi, vzdržuje in upravlja z osebnimi podatki za neomejeno časovno obdobje. Kadarkoli lahko pisno zahteva, da ponudnik v 15 dneh trajno ali začasno preneha uporabljati njegove osebne podatke za namen neposrednega trženja.

Avtorske pravice
Spletno mesto www.salamoreznica.si je v lasti podjetja InstaShop, Gregor Mihelič s.p. Vse pravice so pridržane. Posredovanje informacij in gradiva s spletnih strani je dovoljeno samo s pisno odobritvijo podjetja. Vse slike na spletni strani www.salamoreznica.si so simbolične.

Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev brez predhodnega obvestila.
Želimo vam veliko prijetnih in ugodnih nakupov!